بازخورد درباره این کالا

دوربین سینمایی سونی Sony FX3 Full-Frame Cinema Camera

231,000,000 تومان
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دوربین سینمایی سونی Sony FX3 Full-Frame Cinema Camera

دوربین سونی فول فریم با سنسور CMOS Exmor R Sensor با رزولوشن 12.1 مگاپیکسلی ، با کیفیت فیلم برداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ، کیفیت FULL HD با سرعت 240 فریم بر ثانیه ، دارای ابعاد کوچک ، خروجی خام 16 بیتی همراه با ضبط 10 بیتی 2: 2 :4 ، دستگیره دستی قابل جدا شدن برای 2 ورودی صدا XLR/TRS ، دارای 627 نقطه فوکوس اتوماتیک ، با دامنه ایزو 80 تا 409600 ، دارای دو درگاه حافظه CFexpress Type A یا SDXC.

نمایش بیشتر - بستن

دوربین FX3  یک دوربین کامپکت لاین سینمایی است که با سیستم های آلفا هم ترکیب شده

با تأکید بر کامپکت بودن ، دوربین سینمایی FX3 سونی جدید ترین دوربینی است که تصاویر با کیفیت ایجاد می کند و یک لاین بین دوربین های سینمایی و دوربین های آلفا از دوربین های سونی می باشد و بهترین قابلیت های ویدیویی دوربین های FX را با یک فاکتور فرم قابل حمل و بهینه دستی مانند a7S III ، پیوند می زند. FX3 به عنوان دوربینی که هم از قابلیت ها و هم از تنوع حمایت می کند، برای ساختن یک دوربین ایده آل برای تصویر برداران انفرادی ، برای نیازهای سفر ، برای استفاده به عنوان دوربین دوم در تصویر های سطح بالا یا به سادگی به عنوان دوربین اصلی فیلم سازانی که ایده یک دوربین سینمایی فول فریم خاص و زیبا را ارزشمند در نظر می گیرند ، دارای برخی از آرمانی ترین ویژگی ها می باشد.

با پوشش فناوری تصویربرداری ، FX3 دارای مجموعه ای از ویژگی های آشنای بسیار مناسب است زیرا مکمل دو لاینی است که از نظر امتیازات تصویربرداری به عنوان کالاهای پر فروش و چشمگیر مشخص شده اند.

دقیقاً مانند a7S III دوربین سونی FX3 از سنسور 12.1 مگا پیکسلی Exmor R BSI CMOS فول فریم سونی و پردازنده ی BIONZ XR برخوردار است. این ترکیب سنسور و پردازنده ، “ظاهر فول فریم” را به همراه 15+ استاپ دامنه دینامیکی و سرعت نوشتن چشمگیر را ارائه می دهد که از آن برای کمک به محدود کردن شاتر ، حساسیت ایزو از 80 تا 102400 که می تواند تا ISO 409600 گسترش یابد و طراحی BSI که نویز را محدود می کند و وضوح را برای تصویر برداری در نور کم افزایش می دهد بهره می برد.
ضبط با کیفیت UHD 4K تا 120 فریم بر ثانیه با استفاده از منطقه ضبط فول فریم و همچنین تصویر برداری Full HD با وضوح 240 فریم بر ثانیه در یک منطقه Super 35 میلی متری
ضبط داخلی 10 بیتی 2: 2: 4 در کارت های حافظه CFexpress Type A یا SD. ضبط خارجی ، از طریق پورت HDMI فول سایز ، خروجی خام 16 بیتی همراه با ضبط 10 بیتی 4: 2 :2 نیز امکان پذیر است.
کدک XAVC HS از کدگذاری H.265 برای حفظ جزئیات در بیت ریت های کوچک تر استفاده می کند در حالی که کدک XAVC S-I ALL-I H.264 از ضبط تا 600 مگا بایت بر ثانیه پشتیبانی می کند.
پشتیبانی S-Cinetone از رنگ های مجزای فیلمی و مطابقت با منابع VENICE ، FX9 و FX6 یا حتی دوربین های a7S III یا Alpha 1. همچنین ، پشتیبانی ازحدود S-Log3 / 2 و HLG 10 بیتی برای تولید ساده HDR.
فوکوس خودکار ترکیبی سریع (Fast Hybrid AF) که از 627 نقطه استفاده می کند و تقریباً 89٪ از قاب تصویر را پوشش می دهد ، یک ویژگی کاملاً شناخته شده برای کاربران سری آلفا است و همچنین دارای قابلیت های Eye AF ، تشخیص چشم و صورت و ردیابی سوژه است.
فن خنک کننده داخلی و پراکندگی گرما برای ضبط بدون وقفه با کیفیت K 604
بدنه ی مقاوم در برابر آب و هوا دارای یک شاسی از آلیاژ منیزیم ، اجزای ساخته شده از فولاد ضد زنگ و یک سیستم ضد گرد و غبار برای تقویت کار بیشتر در فضای باز است.
پورت USB Type-C برای شارژ باتری در دوربین یا دریافت شارژ از طریق پک باتری خارجی.
دارای همان باتری NP-FZ100 موجود در a7S III. با این حال، عملکرد کارآمدتری را برای دوام 1.6 برابر باتری ارائه می دهد.

طراحی آن. FX3 به دلیل نوع ظاهر احساسی که ایجاد می کند و همچنین عملکردش متمایز است. در حالی که از نظر عکس برداری کمی از FX6 اقتباس می گیرد ، با در نظر گرفتن عملکرد و نحوه کارش ، بیشتر به ویدئو تکیه می کند.

فشرده است! ابعاد آن تقریباً 5 در 3 در 3 اینچ است، تقریباً هم اندازه دوربین های سری a7 است اما برآمدگی منظره یاب را برای ایجاد یک شکل مستطیل ساده تر و مینیمال حذف کرده است. هنوز یک دسته ی سمت راستی بزرگ برای تصویر برداری دستی و صفحه LCD لمسی 3.0 اینچی وجود دارد که به سمت کنار چرخانده شده و در زاویه های کم و زیاد کار می کند.
به عنوان دوربینی که برای تصویر برداری دستی در نظر گرفته شده است ، از لرزش گیر 5 محوره سری آلفا بهره می برد که یک حالت فعال را برای کمک به ایجادعکس های ثابت هنگام راه رفتن ، حتی بدون گیمبال ، ارائه می دهد.
نرم افزار Catalyst Prepare / Browse می تواند از “فرا داده های لرزش” برای کمک به جبران لرزش و اصلاح فیلم ها پس از تولید ، استفاده کند.
دسته قابل جداسازی از طریق نگهدارنده ی چند رابطه متصل می شود و تصویر برداری دستی از زاویه های کم را آسان می کند.
بدنه ی جدید آن مخصوص استفاده بدون محفظه است. دارای پنج محل نصب ¼ اینچی-20 برای اتصال مستقیم لوازم جانبی و همچنین سه محل نصب پیچ دار دیگر روی دسته است.
در حالی که کنترل های نوردهی فیزیکی با دوربین های لاین سینمایی مطابقت دارد و شامل گردونه مستقیم برای تنظیمIris ، ISO و Shutter ، همراه با تنظیم زوم یکپارچه و یک لامپ شمارشگر است ، اما سیستم منو که برای هدایت بصری استفاده می شود از a7S III گرفته شده است.
دسته قابل جداسازی شامل رابط های دوگانه XLR / TRS برای استفاده از رابط صوتی دیجیتال چهار کاناله 24 بیتی است. بدنه نیز دارای پورت های 3.5 میلی متری برای میکروفون و هدفون است.
دارای اتصال بی سیم با استفاده از سرعت 2.4 یا 5 گیگا هرتزی ، همراه با پشتیبانی از MIMO 2×2 ، برای اتصال تلفن همراه. همچنین با آداپتور اختیاری USB نوع C به اترنت، سازگار است.

FX3 از سری آلفا الهام گرفته است ، زیرا دوربینی است که بیشتر در خانه و در دست است ، نه در بالای سه پایه استودیو. این دوربینی است که قرار است در فضای باز ، در حین حرکت استفاده شود و دارای مجموعه ای از ویژگی ها برای تکمیل این نوع تصویر برداری است.

FX3 در مقابل a7S III

هرکسی که FX3 را در نظر می گیرد ممکن است با خودش فکر کند “تفاوت آن با a7S III چیست؟” این دو از بسیاری جهات کاملاً شبیه به هم هستند اما ظاهراً بخش های مختلف تصویربرداری را هدف قرار داده اند. طبق گفته سونی ، a7S III هنوز هم تقریباً یک دوربین عکس برداری و فیلمبرداری است ، در حالی که FX3 یک دوربین سینمایی است که در وضعیت ضروری می تواند عکس هم بگیرد. به عبارت دیگر ، FX3 عمدتا فاقد برخی از ویزگی های عکس برداری است تا فضای بیشتری برای قابلیت فیلم برداری فراهم کند. در حالی که a7S III دارای EVF داخلی و منظره یاب برآمده است ، FX3 برای یک پروفایل کاربردی و مینیمال مستطیل شکل با عناصر هدفمند بهینه شده است ، از جمله محل نصب های مختلف ¼اینچ-20 بر روی بدنه و یک دسته ی بالایی قابل جابجایی که برای بهبود صدا و ارگونومی در زاویه کم در نگهدارنده ی Multi-Interface قرار می گیرد.

اگر بخواهید مشخصه به مشخصه در ردیف هایی کنار هم مقایسه کنید ، چیز های کمی وجود دارد. بیشترین تفاوت عملی برای سازندگان فیلم ، فراتر از فاکتور فرم ، دسترسی به ضبط صدای بهبود یافته از طریق پورت های XLR در دسته FX3 و قرار دادن یک فن داخلی برای تنظیم دما برای مدت زمان طولانی تر و تصویر برداری بدون محدودیت و ظرفیت FX3 برای پروفایل S-Cinetone است (برای اینکه بتواند بهتر در دوربین های Cinema Line جای بگیرد) ، که شامل VENICE و FX6 است.

هنگامی که از این مزایا استفاده می کنید ، به علاوه طراحی بهینه بدنه ، آنچه را که راجع به FX3 وجود دارد را می فهمید :

هنگامی که FX6 یا VENICE دوربین اول شماست ، FX3 یک گزینه ی عالی برای کسانی که دستی و تکنفره تصویربرداری می کنند و یک دوبین دوم مناسب می باشد.

 

FX3 در مقابل FX6

اگرچه مقایسه ی FX3 با a7S III مقایسه واقع بینانه تری برای اکثر افراد است ، اما شما ممکن است کنجکاو باشید که چگونه FX3 با برادر بزرگتر خود FX6 مقایسه می شود. اختلافات ارگونومی و کارایی به تنهایی FX6 را به گزینه جدی تری برای تولیدات سطح بالا و پیشرفته تبدیل می کند و FX3 به عنوان ابزاری ایده آل برای استفاده انفرادی و قابل حمل در نظر گرفته می شود. FX6 از طریق فیلتر ND متغیر داخلی ، پشتیبانی از تایم کد ورودی / خروجی و خروجی خام از طریق G-SDI12 امکان کنترل بهتر نوردهی را فراهم می کند. با این حال ، FX3 در مقایسه با FX6 از ویژگی های متمایز خاص خود برخوردار است ، از جمله لرزش گیر مکانیکی تصویر و فاکتور فرم کوچکتر برای تطبیق بهتر با تصویر برداری دستی.

از نظر عملکرد تصویربرداری FX3 و FX6 مطمئناً مکمل یکدیگر هستند و می توانند یک جفت عالی برای ترکیب دو دوربین ( یکی برای تصاویر استودیویی و یکی برای گرفتن دستی فیلم ها) در یک محصول باشند. FX3 در کلاس خود بسیار خوب عمل می کند ، و خیلی بد است که دو ویژگی اصلی FX6 (یعنی پشتیبانی از تایم کد و فیلتر ND) که آن را به گزینه ای قابل حمل و مناسب برای فیلم سازان حرفه ای تبدیل می کند را ندارد.

FX 3 برای چه کسانی مناسب است؟

در اصل ، به نظر می رسد FX3 یک پیوند بین سری آلفا از دوربین های بدون آینه عکاسی / هیبریدی و سری پیشرفته ی دوربین های فیلم برداری Cinema Line است. در سری آلفا و به طور کلی دوربین های مبتنی بر عکس ، فشار عمده ای برای دوربین ها برای عنوان دهی تغییر مدیا در ایجاد تصویر ایجاد شده است. هرچه عکاسان بیشتری به ویدیو روی می آورند ، فیلم برداران بیشتر به دنبال قابلیت عکس می روند. لاین ها مبهم هستند و FX3 در وسط قرار دارد اما به شدت به انتهای فیلم برداری طیف متمایل است. با کمال تعجب ، این باعث می شود FX3 یک مدعی قدرتمند برای عکاسان یا سازندگان مبتدی تصاویر برای پرش به ویدئوهای سطح بالا باشد ، به خصوص اگر آن ها از قبل یک تصویربردار سونی آلفا بوده و از لنزهای E-mount استفاده کنند.

برای کسانی که در حال حاضر در دنیای ویدیو کار می کنند ، FX3 قطعه پیچیده تری در این پازل می باشد.بزرگترین و متمایزترین دارایی آن فاکتور فرم آن ، شامل لرزش گیر تصویر و طراحی فیزیکی آن است که نیاز به محفظه را حذف کرده است و برای افزودن لوازم جانبی مورد استفاده شما از نمایشگرها گرفته تا میکروفون ها استفاده می شود. با این وجود ، اگرچه FX3 برخی از ویژگی های FX6 را از دست داده است ، اگر شما قبلاً برای نیازهای فیلم سازی خود در فکر a7S III بودید ، FX3 از نظر گردش کار گزینه ای اغوا کننده ای را برای شما خواهد بود.

امتیاز کاربران به:

دوربین سینمایی سونی Sony FX3 Full-Frame Cinema Camera (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش